Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.
Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.
Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie.
Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.
Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.
BezpieczeństwoChciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.
Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.
Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie.
Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.
Podstawowym założeniem, które przyjęliśmy od początku działalności, było nie tylko zbudowanie oferty najwyższej klamek oraz okuć, ale także obsługa Klienta na równie wysokim poziomie. W ciągu kilkunastu lat działalności zbudowaliśmy zespół, który pracuje w poszanowaniu wypracowanych standardów. Wierzymy, że uczciwą obsługą, należytą starannością i przyjaznym nastawieniem, zaskarbimy sobie serca naszych Klientów :-) Nie jesteśmy nieomylni, ale zawsze potrafimy przyznać się do błędu. Co więcej, kochamy produkty wśród których pracujemy - dają nam one tyle samo radości, co Wam!
Zapraszamy do częstych odwiedzin - w naszej ofercie stale pojawiają się nowe produkty.
Sklep Klamki.online jest obsługiwany przez firmę Almuz Acoustics
Nie korzystamy z funduszy europejskich ani żadnego typu dotacji opartych na podatkach innych firm i osób.
Biuro obsługi klienta
Tel:32 384-19-36
Telefon komórkowy:+48 501-392-200
E-mail:zamowienia@iseo24.pl
Pełna nazwa:Iseo24.pl Sklep z wkładkami ISEO - zapraszamy
Adres:Teofila Lenartowicza 6 lok.5,
41-902 Bytom
(POLSKA)
Właściciel sklepu
Almuz Acoustics Aleksander Kwaśny
Teofila Lenartowicza 6 lok.5,
41-902 Bytom
(POLSKA)
NIP:PL6452441065
REGON:243589409
Telefon stacjonarny:32 384-19-36
Numer konta do wpłat:52 1020 2368 0000 2502 0452 8212
SWIFT:PL52 1020 2368 0000 2502 0452 8212
Nasz bank:PKO Bank Polski SA Oddział 1 w Bytomiu
Odwiedź jeden z naszych sklepów
Jeśli sam chcesz odebrac zamówienie lub obejrzeć nasz asortyment, możesz to zrobić w jednym z wielu naszych sklepów. Sprawdz adresy i godziny dostaw, aby wybrać sklep, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.
Zobacz nasze sklepy